Jobs

 OneManagement regelmatig zoekt naar Consulenten (medewerkers of zelfstandige) die projecten in de volgende domeinen kunnen ondersteunen :

Coaching: coachingtrajecten uitstippelen die gericht zijn op de verwezenlijking van welbepaalde doelstellingen (tijdsbeheer, conflictbeheersing, leadership ...).
Opleiding: workshops, teambuildings en opleidingen geven in soft skills (communicatie, leadership, tijdsbeheer ...).
Organisatorische audit: organisatorische analyses op maat ontwikkelen.
Strategisch advies.
o Leiden van directiecomités.
Assessment: assessments uitvoeren in het kader van de indienstneming van personeel of van de interne evolutie van de medewerkers

Geïnteresseerd in een carrière bij OneManagement? Raadpleeg onze vacatures of stuur ons je CV door op het adres job@cesi.be

Functieomschrijving Coördinator OneManagement

OneManagement is een onderneming die opleidingen organiseert en advies verleent op het vlak van management en is sinds 1994 aanwezig op de Belgische markt. We bieden bedrijven een volledig dienstenpakket aan (coaching, opleiding, consultancy en strategisch advies). Sinds 2012 maakt OneManagement deel uit van de Groep CESI, marktleider in arbeidspreventie en -bescherming in Wallonië en Brussel. We werken in synergie samen met CESI en vullen elkaar aan.
OneManagement biedt ondersteuning op maat, in een dynamiek die de evolutie van bedrijven en organisaties stimuleert door welzijn, motivatie en prestatie samen te brengen.

We zijn op zoek naar een Administratieve en Operationele Coördinator (M/V) - tweetalig FR/NL of NL/FR - Voltijds.
Een lenig, proactief, autonoom en vindingrijk iemand, om onze Business Unit Manager en ons team van enthousiaste en ervaren consultants te ondersteunen.

ONZE WERKGEBIEDEN
OneManagement is actief op de volgende gebieden:
− Coaching: individuele coachingstrajecten uitstippelen om vooraf bepaalde doelstellingen te bereiken; ondersteuning van teams bij hun ontwikkeling of versterking.
− Opleiding: opleiding in soft skills (communicatie, leiderschap, tijdmanagement, ontwikkeling van de vaardigheden van people managers, functionerings- en evaluatiegesprekken, preventie van ziekteverzuim, preventie van burn-out ...); thematische animaties in bedrijven door een trainer-coach, opleidingen en thematische conferenties in teambuilding tussen bedrijven.
− Preventie van en ondersteuning bij burn-out (SenseCare).
− We zijn ook de Belgische marktleider voor de HBDI-tool.
− Organisatorische audit: organisatorische analyses op maat ontwikkelen.
− Strategisch en/of HR-advies.
− Assessment: assessments uitvoeren in het kader van engagement of interne evolutie van personeel, development center.

UW OPDRACHTEN EN ACTIVITEITEN
• U coördineert de activiteiten en bent in dat kader verantwoordelijk voor de link tussen de klant en de dienstverleners (Consultants van OneManagement of freelancers). U weet precies wie binnen het team en de freelance medewerkers aan welk(e) project(en)/opdracht(en) werkt en bij welke klant(en).

In frontoffice:
• U coördineert de aanvragen van klanten en onderhoudt de contacten met interne consultants.
• U bent het eerste aanspreekpunt voor klanten (telefonisch en via e-mail - in FR en in NL) en geeft desnoods de verzoeken door aan de interne consultants.
• U bent het eerste aanspreekpunt voor freelancers (telefonisch en via e-mail).
• U organiseert afspraken tussen de werknemers en de freelancers als onderdeel van de zorg voor werknemers die gebruikmaken van de SenseCare-ondersteuning.

In backoffice:
• U staat in voor het dagelijks beheer van de mailbox van OneManagement en van de mailbox van SenseCare, voor het beheer van de gewone post.
• U beheert het CRM van OneManagement (invoeren van prospecten, offertes, bestellingen, voorbereiding van het facturatieproces, enz.).
• U ontvangt en valideert de facturen uitgaande van de leveranciers en freelancers en geeft de gegevens door aan de boekhouding.
• U coördineert de agenda van het team (zowel de interne consultants als de freelancers) en de planning van de diensten.
• U verzekert de coördinatie en voorbereiding van de prestaties van de interne consultants en freelancers voor One Management: logistiek en planning, desnoods opmaak van de inhoud, voorbereiding van het trainingsmateriaal en andere documenten, terbeschikkingstelling van apparatuur...
• U coördineert de aanmaak en de verzending naar de betrokken klanten van de links voor de gebruikte tools (voornamelijk de HBDI) en de ontvangst van de nodige informatie als feedback en zorgt ook voor klantenondersteuning indien nodig.
• U maakt standaardoffertes op voor onze diensten.
• U verzekert de opvolging van de individuele dossiers van tenlasteneming van burn-out.
• U beheert de documenten in verband met de lopende projecten, houdt de klantendossiers zorgvuldig bij en archiveert de officiële documenten.
• U organiseert de interne evenementen (conferenties, evenementen voor freelancers), reserveert zalen voor bepaalde opdrachten en zorgt voor de logistieke opvolging voor bepaalde externe prestaties.
• U neemt actief deel aan de ontwikkeling en voortdurende verbetering van de IT-systemen.
• U beheert de bestellingen (tools, communicatie- en marketingelementen, voorraden) in samenwerking met de CESI-diensten.

UW PROFIEL
• Diploma hoger onderwijs (Bachelor) of gelijkwaardige beroepservaring + minstens 12 maanden ervaring in een functie die administratieve taken en klantcontacten combineert
• Tweetalig FR/NL of NL/FR, zowel mondeling als schriftelijk
• Uitstekende mondelinge communicatieve vaardigheden
• Goede redactionele vaardigheden (spelling en synthetisch denkvermogen)
• Uitstekende organisatorische en planningsvaardigheden, nauwkeurigheid
• Zeer goede praktische kennis van Office-programma's (Word, Excel, Outlook, Powerpoint)
• Ervaring in het gebruik van een CRM-systeem is een pluspunt
• Klantgerichtheid
• Resultaatgerichtheid
• Zelfstandig, zeer reactief en proactief

© Onemamagement